środa, 16 lipca 2014

Komplet dla Laury

Witajcie :)

Dziś pokażę Wam kolejną z moich zaległości:
komplecik dla Laury.

Laura to moja mała sąsiadeczka,
która przyszła na świat w tamtym miesiącu.
Lenka bardzo lubi ją odwiedzać, patrzeć na
nią i głaskać po główce. Bardzo lubi dzidzie :)
Dodam, że Laura jest chyba najspokojniejszym 
dzieckiem jakie widziałam i też nie mogę się na 
nią napatrzeć. Totalne przeciwieństwo
mojej Lenki, gdy była taka mała ;)


W skład kompleciku wchodzi:

- mały kocyk do wózka  z gładkiego minky,
z aplikacjami 




- dwustronna (minky+bawełna) szmatka do ciamkania






- dwustronna (minky+bawełna), prostokątna podusia z 
małą ilością wypełnienia 






 Tak wygląda właśnie komplet dla 
małej Laurusi :)




6 komentarzy:

  1. mała Laura na pewno będzie zadowolona z takich prezentów

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplecik!!! mojej natalce też szyłam takie szmatki do gryzienia :) uwielbiała metki ,więc Lenka też będzie zadowolona :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny prezent, cudny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny cały komplecik.Te materiały są śliczne a.dzieci uwielbiają te szmatki sensoryczne. Laurze na pewno będzie dobrze wśród takich miłych, przytulnych tkanin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuuudny komplecik :)))) Baardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Asiu :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...